Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Telefonberoende med lägre räkningar tack ringia och bra helg!

Av telefoneramera - 22 januari 2012 17:50

Hallojsan i stugan, nu är hans tbax igen. Måste börja med att säga att shit vilken nice feeling det är när man valt en operatör som faktiskt levererar lägre räkningar än någonsin, jag bytte från tele2 till ringia för två månader sen. Och det fungerar faktiskt, den räkningen som jag betalde idag låg på rödingen lägre dvs för er som inte fattar :-), en 500 kronor billgiare än vänligt. Då jag faktiskt inte ändrat mitt ringbeteende alls. Även om planen med bloggen är att jag ska inte prata så himla mkt i telefon så är jag precis i början ju och inte riktigt kommit igång än.


Helgen har i alla fall varit väldigt trevlig med dels ett 35 års kalas i fredags, och sedan nu idag ett 4 års kalas så blivit mkt god mat, dryck och tårta. Så nu blir det till att ligga på dieten när skoja bara, så mkt har jag inte käkat faktiskt.


Ska börja ett nytt jobb nu imorgon som reseförsäljare på en av de större resebolagen i sverige, ska bli riktigt kul och komma igång nu igen. Då jag haft en ca 3 månader tillbaka en övergångsperiod av inget jobb men fullt betalt. Då min förra arbetsgivare valde att lägga ner sin avdelning som jag jobbade på men då fick alla vi fem som jobbade där 3 månaders avgångsvederlag för att kunna hitta ett nytt jobb etc. Vilket va schysst då ingen av oss hade det i våra anställningsavtal så det blev inga sura miner alls faktiskt. Men lite pirrrigt ändå men att börja nytt jobb men har ca 8 års erfarenhet av försäljning så det borde gå bra tycker jag.

Nu ska jag käka middag men hoppas ni får en bra söndag .


Hej svejs sålänge

 
 
Ingen bild

Lina Hjelm

23 januari 2012 11:01

Hejsan hoppsan Hans, har faktiskt också hoppat över till ringia sen 1 månad tbax, ska bli kul och se om mina räkningar också minskar.
Hoppas det går bra för dig med nya jobbet som resesäljare

Hej hej o lycka till idag

 
Ingen bild

Robban

27 januari 2012 12:33

Lycka till med jobbet,är själv resesäljare så det är faktiskt jäkligt kul!

 
Ingen bild

Selvo Erin

27 januari 2012 12:34

Hahah va spännande med nytt jobb. Hoppas det gått som tåget!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av telefoneramera - 19 februari 2012 17:02

Halloj på er igen, inte mycket att berätta mer än att jobbet snurrar på som vanligt och jag stormtrivs fortfarande. Har haft en händelserik helg med massa stohej alltifrån inflyttningsfest för våra nya grannar i fredags till teambuildingaktivitet på ...

Av telefoneramera - 9 februari 2012 13:15

Hej igen va ett tag sen sist inte haft så mkt tid att blogga om jag ska vara ärlig.Som jag berättade förut har jag ju börjat på nytt säljjobb. Tar alltid ett tag att komma in i ett nytt jobb, men nu mina kära läsare kan jag säga att det har jag gjort...

Av telefoneramera - 19 januari 2012 17:54

Halloj, jag heter Hans är är telefonberoende. Hej Hans. :-)   Det låter udda men så är faktiskt fallet så jag har bestämt mig för att börja blogga for real. Får vi se hur det går, men det kanse får ner mitt sug att hela tiden prata med vänner o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards